Менеджмент. Маркетинг. Коммерция. Реклама. Контроллинг. Продвижение (30)
39.9 EUR
362 с. (English).
The book highlights the systems process of problem-solving. All its stages have been subjected to research — from fixation of a problematic situation up to obtaining a final solution. The focus is on the formation of alternatives — the central issue of this process. The approach presented in the book... (Подробнее)
Редкая книга.
472 с. (English).
Основная цель пособия - развитие навыков профессиональной иноязычной речи, обучение чтению, реферированию и аннотированию оригинальной литературы по специальности. Материал пособия обладает максимальной степенью информативности и создает условия для пополнения как сугубо языковых, так и фоновых знаний... (Подробнее)
39.9 EUR
508 с. (Russian).
The authors of the books focus on such problems as the activity of transnational communication groups, communication competency in business, the role of communication management in international affairs, military operations and “orange revolutions”, CM and terrorism, the problems of communication and... (Подробнее) |